You are currently viewing רופא שיניים חירום חיפה

רופא שיניים חירום חיפה

רופא שיניים חירום חיפה מטפל בלקוחות המגיעים אליו מהעיר ומסביבותיה. הטיפול כולל בדיקות לבעיה שנוצרה, טיפול ראשוני בה והמלצות לטיפול עתידי. כן, הוא מבצע מגוון של טיפולים משמרים, שיקומיים אסתטיים ואחרים. בנוסף, מדריך לגבי טיפולי מניעה ושמירה על היגיינת פה רצויה. ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום וניתן לקבל אצלם מידע רב.

רופא שיניים חירום חיפה – מטפל ביעילות ומיומנות

רופא שיניים חירום חיפה מטפל בכל לקוח במהירות ובמיומנות רבה תוך מתן תשומת לב רבה לרווחת הפציינט. שירותים דחופים נדרשים עקב כאבי שיניים שאינם חולפים, חבלה בשן עקב תאונה שגרמה לנשירת שן או פגיעה קשה בה, נפיחויות, נפילת/תזוזת כתר, דימום כתוצאה מחתכים, בעיה אורתודנטית שמציקה מאוד, דלקות חניכיים, שן רופפת או מתנדנדת, היווצרות סדק בשן ועוד. ניתן, בהחלט, למצוא מצבים בהם הלקוח מגיע לבדיקה לפני נסיעה חשובה לחו"ל עקב כאבי שיניים ועוד. עם הגעת הלקוח הוא יאובחן היטב, ובמידת הצורך, גם יעבור צילום שיניים לאיתור בעיה מציקה. הטיפולים הניתנים בסיטואציות אלו נועדו לפתרון בעיות מציקות, ובמידה ויהיה צורך, הוא יוזמן לטיפול מקיף יותר שיפתור את הבעיה בצורה יסודית ומקיפה. במקרים מסוימים ועקב נפיחויות לא יהיה ניתן לטפל באותו ביקור והחולה יקבל טיפול אנטיביוטי תרופתי להרגעת הכאב, הנפיחות והדלקת הקיימת.

מרפאות מצוידות היטב

כל מרפאה מאובזרת היטב במיטב הציוד החדשני המצוי בשוק. ניתן לייצור קשר במקרה חירום בשעות רבות של היום. הרופא התורן ינחה את הלקוח לטיפולים עצמיים המרגיעים כאבים ונפיחויות. קיימות עצות חשובות אותן הוא מעביר תוך כדי שימוש בחומרים ואמצעים המצויים בבית ובהישג יד של כל אחד. אלו יקלו מאוד ויפחיתו חרדות קיימות. בהמשך יקבע תור מוקדם ככל האפשר.

מרפאה בעלת שם

ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום ומומלץ לקבל מהם טיפול מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני, טיפולים דחופים והדרכה, הקשבה ואמפטיה, מחירים נוחים ועוד. המנהלים הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וכן, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.