You are currently viewing הלבנה לשיניים מחיר

הלבנה לשיניים מחיר

הלבנה לשיניים מחיר נקבע על פי אלמנטים שונים בהם מצב השיניים, סוג ואורך הטיפול הנדרש ועוד. התהליך נועד להבהרת השיניים מצבעים וחומרים שגרמו להן להכהות. הוא משפיע על זגוגית השן ואינו פוגע בה. התהליך משלב בתוכו גם בדיקות שונות למערכת השיניים ונעשה תוך כדי הגנה על החניכיים.  ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום וניתן לקבל אצלם מידע רב.

הלבנה לשיניים מחיר נוח וסביר

הלבנה לשיניים מחיר נקבע על פי פרמטרים שונים ובכל מקרה הינו נוח, סביר ומתאים למחירי השוק. הפרוצדורה עצמה נעשית בקליניקה מאובזרת בתנאי בטיחות גבוהים. יש צורך להגן על החניכיים בעת הטיפול עצמו והדבר נעשה באמצעים מיוחדים. אנשים מבקשים להלבין את שיניים שהוכתמו או התכהו במרוצת הזמן עקב שימוש במזונות המכילים צבעי מאכל או מסיבות אחרות. יש גורמים נוספים כמו עישון, אי צחצוח שיניים, מחלות חניכיים חוזרות ונשנות ועוד. מכל מקום, המטרה היא להחזיר לשיניים את צבעם המקורי. יש אנשים עם צבעים לבנים, צהובים, אפורים וכדומה. הצוות הרפואי מבטיח שיפור של לפחות רמה אחת או שתיים מהמצב הקיים.

תהליך רב שלבי

התהליך הינו רב שלבי כולל בדיקת טיפול במרפאה וטיפול משלים בבית. הוא מתחיל בבדיקת השיניים לטובת גילוי עששת ונגעים אחרים היכולים להפריע לקבלת תוצאות טובות. בהמשך עורכים צילום ומציינים את הצבע המקורי. לקראת הפגישה הבאה יקבל המטופל משחת שיניים מיוחדת שמטרתה היא הכנת השן. ההבהרה עצמה נעשית על ידי חימום באמצעות נורת פלזמה מיוחדת הגורמת לחומרי ההלבנה להיות פעילים. השימוש בנורה נעשה בשני שלבים. כבר בפגישה הראשונה לוקחים מידות שיניים כדי להכין סד בו משתמשים אחר כך בבית. את הסד מניחים על פי ההוראות לקבלת תוצאות מצוינות.

ניהול רופאים מוכשרים

ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום ומומלץ לקבל מהם טיפול מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל נושא, הקשבה והפנמה, אווירה נעימה, מחירים נוחים ועוד. המנהלים הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.