You are currently viewing טיפולי שיניים משמרים

טיפולי שיניים משמרים

טיפולי שיניים משמרים נועדו לשמור על תחזוקת שיניים וחניכיים נאותה. כך לטובת מניעת סיבוכים ומחלות אשר הטיפול בהם עלול להיות מורכב וכרוך בסבל, כאבים וכסף רב. קיימים מספר טיפולים נפוצים הנעשים בשגרה או על פי הצורך בהם. כל טיפול מתועד בכרטיס הלקוח במרפאה ועשוי לשמש את הרופאים בעת אבחון עתידי. ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום וניתן לקבל אצלם מידע רלוונטי.

טיפולי שיניים משמרים – לשיניים ולחניכיים

טיפולי שיניים משמרים נועדו לשיניים עצמן כולל לשורש שלהן ולחניכיים העוטפות ומחזיקות אותן.

1. ניקוי אבנית – על ידי שיננית. הוא נעשה לפחות פעמיים בשנה, ובמקרים מסוימים, אפילו בתדירות רבה יותר. מטרתו היא הסרת רובד האבנית והפלאק מכותנות ומצווארי השיניים כדי למנוע דלקות חניכיים.
  2. סתימות – למילוי חורים. כך במצבים בהם נוצר חור בשן או נגרם נזק דומה לכותרתה. הסיבה להיווצרות חורים היא עששת הנוצרת מפעילות חיידקים הגורמים להיווצרות חומצה משאריות המזון שאינן מנוקות כהלכה. התהליך נוצר לאורך זמן ובסופו של דבר פוגע במבנה  השן. הסתימה מבוצעת בחומרי מילוי מתכתיים או אחרים ייחודיים ובצבעים דומים לצבע השן. רובד האבנית רו
  3. טיפולי שורש – בעת דלקות בלתי הפיכות בשן. הדלקת נוצרת עקב זיהום בשורשי השן. היא גורמת לכאבים עזים בגלל העששת הנותרות. במהלך הטיפול מנקים את תעלות השורש בשן באמצעות חומרים מיוחדים. לאחריה מבצעים סתימת שורש למניעת חזרת הדלקת. הטיפול נעשה לאחר צילום רנטגן ועם הרדמה מקומית.

פרוצדורות בתנאים בטיחותיים לטיפולי שיניים

כל טיפול נעשה בתנאים מעולים במרפאה המאובזרת היטב. עושים שימוש בחומרים איכותיים ותקניים תוך דאגה לרווחת המטופל. כל טיפול ילווה בהסבר על מהותו ובהנחיות להתנהלות עתידה. הרצון והמניע הם לשמור היטב על בריאות הלקוח.

מרפאות בעלת מוניטין

ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום ומומלץ לקבל מהם טיפול מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל סיטואציה, הקשבה סבלנית, אווירה חמה ונעימה, מחירים נוחים ועוד. המנהלים הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה כל לקוח נוסף.