You are currently viewing הלבנת שיניים מומלצת

הלבנת שיניים מומלצת

הלבנת שיניים מומלצת נועדה להסיר כתמים שנדבקו אליהם לאורך השנים. המטרה היא הבהרת השיניים מתוך רצון להשיבן, ככל האפשר, אל הצבע המקורי. מדובר בתהליך שאינו מורכב מדי המשולב עם בדיקתן וטיפול נדרש בהן. אין ספק שההליך הנ"ל תורם רבות לאסתטיקה של הפה והפנים. ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום וניתן לקבל אצלם מידע שימושי.

הלבנת שיניים מומלצת – עם חומרים תקניים ומאושרים

הלבנת שיניים מומלצת נעשית תוך כדי שימוש בחומרים תקניים ואיכותיים. למרות השם שניתן לפרוצדורה אין מלבינים את השיניים אלא מבהירים אותן כדי להביאן לצבעם המקורי. אנשים נולדים עם גווני שיניים שונים כמו: לבן, צהוב אפור וכדומה והטיפול, איפה מחזיר להם את הגוון המקורי. הוא מבטיח שהשיפור יהיה ברמה גבוהה אחת או שתיים מהמצב הנוכחי ומשום כך, כדאי להשקיע  בו. הטיפול נעשה לזגוגית השן שהיא הציפוי  הטבעי הקיים. הצורך נובע מכך שאנשים נחשפים רבות לצבעי מאכל המצויים במיני מזונות ומשקאות והם אלו הגורמים להתכהות השיניים. גם עישון מסיבי, אי צחצוח שיניים על בסיס קבוע או דלקות שיניים חוזרות ונשנות תורמות לבעיה.

תהליך מובנה של הלבנת שיניים

הפרוצדורה הינה מובנית וכוללת מספר שלבים. השלב הראשון הוא בדיקת המערכת כדי לקבלת תמונת מצב על השיניים. יש חשיבות לגילוי מחלות כמו עששת ונגעים אחרים אשר יכולים לפגוע בתוצאות הטיפול. בהמשך, עורכים צילום, מציינים את צבע השן המקורי ולוקחים מידות כדי לייצור סד אישי למטופל. במהלך הטיפול עצמו יקבל המטופל משחת שיניים מיוחדת שמטרתה הכנת השיניים לתהליך. התהליך עצמו מתבצע על ידי חימום המקום על ידי נורת פלזמה הגורמת לחומרי הלבנה להיות פעילים. התהליך מתבצע בשני שלבים. בהמשך יקבל הדרכה לשימוש ביתי בסדים שנוצרו עבורו לטובת השלמת התהליך.

ניהול של רופאים מומחים

ד"ר ברק מרפאות שיניים עוסקים בתחום ומומלץ לקבל מהם טיפול מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, טיפול בטיחותי, הסברים והדרכה לגבי נושאים שונים, מחירים נוחים ועוד. המנהלים הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.