הלבנת שיניים

אסטטיקה של השן

    קביעת תור

    השאירו פרטים וכבר נחזור אליכם:




    מענה תוך 24 שעות

    או חייגו 04-8570641

    ניתן לשפר את חזות הפה במספר אופנים: ע"י הלבנת שיניים עבור שיניים שהשחירו לאחר טיפול שורש או שאיבדו את לובנם או ע"י ציפוי שיניים פגומות וסתימות לבנות למראה אסתטי יותר.

    הלבנת שיניים
    הלבנת שיניים מלבינה את שכבת הדנטין בשן, המאבדת מהצבע הטבעי שלה לאורך זמן, עקב: שתיית קפה, תה, עישון, טיפולי שורש וכו. לאורך זמן, השן עשויה לקבל גוונים לא מחמיאים והעלולים לפגוע בבריאות השן, בביטחון העצמי ובמראה החיצוני. למידע נוסף על הלבנת שיניים

    ציפוי שיניים
    זוהי השיטה האולטימטיבית לשמור על השן זמן רב ככל האפשר ועדיין לזכות בשיניים יפות. בציפוי שיניים אנו מורידים מעט יחסית מהשן וברוב המקרים אין צורך בטיפולי שורש. החסרון העיקרי של ציפויי השיניים הם חולשתם יחסית לכתרים , לכן צריך לשקול כל מקרה .

    כתרי חרסינה אסתטיים במיוחד
    יש להבדיל בין כתרים הנעשים בחלקים האחוריים יותר של הפה – שהם בהחלט אסתטיים אך בו בזמן הם חזקים מאוד ועומדים בכוחות הלעיסה, לבין כתרים קדמיים כשקו החיוך הוא גבוה (שם נדרשים כתרים ללא שוליים מתכתיים כלל שמשתלבים עם השיניים).

    סתימות לבנות (קומפוזיט) וסתימות חרסינה יצוקות
    עדיין מקובל לחשוב היום כי אמלגם ( הסתימה האפורה) הסתימה הטובה והחזקה ביותר, שמחזיק הכי הרבה שנים, ואנחנו עדיין מאמינים בו ומבצעים אותו. אבל לא כולם מוכנים לחיות עם שיניים אפורות ולכן אנו מספקים גם סתימות לבנות בעיקר כשמדובר בשיניים בקידמת הפה.